CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday 9 September 2007

Σ' αφήνω να μ' αγγίξεις...

Καλημέρα...

Άλλη μια μέρα και γω πάλι εγκλωβισμένος σε σκιές του παρελθόντος...
Φοβάμαι να μείνω μόνος μου; Όχι...
Απλά όταν δεν τραβιέται κάτι με έναν, την κάνω αμέσως για τον επόμενο...
Δεν είμαι έτοιμος για σχέση.
Αυτό είναι σίγουρο.
Και επίσης όσο και να τον κυνηγάς τον έρωτα, αυτός σου έρχεται πάντα κατακούτελα...
Ας αφήσουμε τα πράγματα να κυλίσουν σιγά - σιγά...
Συναντιόμαστε, βλέπουμε αν υπάρχουν αυτές οι πεταλούδες στην κοιλιά όταν ερωτευόμαστε και συνεχίζουμε ανάλογα.
Και εκεί πέρα που λες ότι είσαι μ' ένα παιδί, αν και δεν είστε ζευγάρι ακόμα, σε κάνει αναπάντητη στις 5 το πρωί μια ψυχούλα η οποία είναι τρελά τσιμπημένη μαζί σου, σε θέλει και δεν μπορεί να το κρύψει... του γράφεις μήνυμα "Δεν ξέρω τι να πω. Αισθάνομαι ότι είσαι χάλια. Και γω χάλια είμαι". Αυτός όπως πάντα μην προδωθεί γράφει ένα απλό "Τι εννοείς?" κάνοντας πως δεν κατάλαβε. Τον παίρνεις τηλέφωνο από το σταθερό γιατί δεν έχεις κάρτα. Δεν το σηκώνει. Είσαι χάλια και θέλεις κάπου να μιλήσεις, έστω και στις 5 το πρωί... Δεν το σηκώνει καμία από τις 10 φορές... Μπορεί και παραπάνω...
Μήνυμα πάλι: "Γιατί παίρνεις τηλ?"...
Τι γιατί...
Γιατί είμαι χάλια...
Γιατί πρώτη φορά αισθάνομαι τόσο άνετα να σου μιλήσω...
Γιατί γαμώ την ΤΙΜ μου, που δεν μπορείς να πάρεις τηλέφωνο και να σου προσθέσουν 2 ευρώ επιπλέον σαν τη Vodafone... (Ξέρω, διαφήμιση...)

Σκέφτομαι να σου κλείσω ραντεβού κάπου ήρεμα για να μιλήσουμε...
Ακόμα κι αν αρνηθείς εγώ θα πάω και θα σε περιμένω...
Ένα γεια να πούμε...


0 ΤΗΝ ΕΦΑΓΑΝ ΣΤΟ ΜΑΤΙ: